dinsdag 25 november 2014

Saampjes ben je nooit alleen


De vriendschap tussen hond en kat, iets wat ik enorm mooi vind om te zien. Deze foto geeft dat beeld goed weer vind ik. Alle diertjes in Casa di Coontastic gaan in harmonie met elkaar om, nooit een onvertogen woord, grom of blaas naar elkaar toe en ze lijken een vriendschap voor het leven met elkaar te hebben. Het is altijd spannend als er een nieuweling in de groep komt, vooral met Hunter, Mystic en Aruba vond ik dat, omdat hun bij de cattery geen honden gewend waren. Ondanks dat zijn ze toch heel snel dikke vriendjes geworden met elkaar. Of het nu komt omdat ze gewoon allemaal zo een heerlijk karakter hebben, of omdat het komt doordat ik zelf er erg veel mee bezig ben het is gewoon iets wat mij elke dag weer laat glimlachen. 

Het is ook erg leuk om te zien hoe ze dingen van elkaar overnemen, zo doen de katten ineens honden dingetjes en de honden ineens katten dingetjes. Ik ben sowieso van mening dat de maine coons de honden onder de katten zijn en eigenlijk bevestigd de omgang met elkaar hier in Casa di Coontastic dit alleen maar.


1 opmerking:

  1. Er is een duidelijke consequente roedel leider en dat geeft stabiliteit binnen een roedel!

    BeantwoordenVerwijderen