zaterdag 1 november 2014

22 Liefdevolle Maanden


Vandaag 22 Maandjes geleden dat de vonken over vlogen tussen mij en the love of my life. En dat vierde we door vanmiddag saampjes eventjes op pad te gaan en te smikkelen van een heerlijk ijsje. Ik weet nog goed dat we nog maar 2 maanden samen waren en dat het voor mij toen al zoveel langer leek. En nu is dat nog steeds, 22 maanden klinkt misschien niet lang, maar het voelt alsof het nooit anders is geweest, of hij er mijn hele leven lang al is geweest. En dat is denk ik echte liefde, dan leef je niet op dag, maand of jaar, maar dan leef je op het gevoel en die bijzondere klik. Samen vormen we een mooi geheel en ik hoop dat er nog heel veel mooie maanden en jaren mogen gaan volgen. 



4 opmerkingen:

  1. We staan aan de voet van een pad welke wij samen bewandelen, het pas zal steeds langer worden omdat er geen einde aan zal komen........always and forever love!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zou geen enkel ander pad meer willen bewandelen dan het pad van ons samen.. Daarom zal ik altijd naast je staan, niet alleen nu maar voor de rest van de toekomst *knuffel*

    BeantwoordenVerwijderen
  3. gefeliciteerd jullie tweetjes...(ik voel me nu een beetje een indringer) maar ik wens jullie al het goede, beste, mooiste en vooral veel liefde :-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Claudia :)

      En jij een indringer? Wel neeee, de digitale deur staat altijd open hoor.. En de normale deur ook trouwens ;)

      Dank je wel voor je lieve woorden en super leuk dat je hier even kwam spieken en een reactie achter hebt gelaten!

      Liefs,
      Nanda

      Verwijderen