zondag 2 november 2014

Angel Deva


Toen mijn Engeltje nog maar een heel klein Engeltje was toen wist ik het al, voelde ik het al, dit meisje hoort in mijn leven!

Het blauw/zilver is inmiddels helemaal verdwenen en ze is nu wit met een hele lichte crème tekening, maar dat maakt haar voor mij niet minder bijzonder, het is een heerlijke meisje die inmiddels al drie jaar mijn schaduw is. We noemen haar hier ook wel de generaal, want mevrouwtje zal het allemaal wel even regelen, zo kan ze de anderen erg goed corrigeren en waakt ze uitzonderlijk over mijn bord als ik aan het eten ben. Dit alles wel op een leuke manier maar dat komt misschien ook omdat de rest meteen gehoorzaamd als ze laat merken dat iets niet de bedoeling is. Ze is geen allemans vriendje, ze begroet mensen vriendelijk als ze binnen komen, zal niemand kwaad doen (mits ze mij geen kwaad doen) maar zomaar bij iemand op schoot zal ze niet doen, daarin tegen is ze wel altijd bij mij te vinden. Ze kan ook erg goed los lopen buiten want ze gaat nooit ver uit mijn buurt, gaat niet naar andere mensen toe en luistert perfect als ik haar bij me roep. Een erg klein meisje, maar bovenal een heel dapper meisje. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten