woensdag 26 november 2014

Kerst


Ik hou van de kerst, de sfeer, lichtjes, versieringen, warmte en gezelligheid! Als kind vond ik dat altijd al een geweldige tijd. Niet zo verwonderlijk dus dat ik dan ook elk jaar het huis in December omtoverde tot een sprookjes paradijs. Toen we alleen Wolf als kat hadden hebben we dit ook nog gedaan en dat ging erg goed, Wolf is erg braaf en begrijpt na één keer zeggen dat iets verboden is. Maar nu we zes van die lieve kattenkindjes hebben lopen gaan we het maar niet uitproberen. Ik weet zeker dat ze het als een speelparadijs zouden zien en we 's nachts het bed uit kunnen wandelen omdat we de kerstboom door de kamer horen rollen. Dus we gaan het dit haar bescheiden houden! We hebben buiten in de voortuin een boom staan daar hangen we lampjes in, we maken binnen boven het raam een rails waar we kersttakken omheen wikkelen en waar we dan lampjes en kerstballen inhangen. Zo hebben we toch de sfeer zonder dat het voor de katten en ons zelf een gevaar gaat zijn. Aan de ene kant best jammer want ik hou zo van de kerstsfeer maar aan de andere kant, de sfeer van kerst heb je maar een maandje en van onze kattenkindjes genieten we het hele jaar door. Ondanks dat we het bescheiden gaan houden maken we er gewoon weer een sfeervolle en liefdevolle December maand van. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten