zaterdag 6 december 2014

True Love Eros


Loslappie, onze atleet! Hij is nu 17,5 maanden en hij is en blijft mijn heerlijke blauwneusje. Rossie Ramazzotti zoals we hem ook wel noemen is het perfecte voorbeeld van de bewoording "goedzak". Op dit mannetje zal niemand ooit iets aan kunnen merken, hij is sociaal, knuffelig, eerder voorzichtig dan opdringerig en hij luistert als een hondje. Als ik hem roep dan antwoord hij meteen of hij komt aanrennen en als hij me even niet ziet dan roept hij mij. We noemen hem onze atleet omdat hij erg slank gebouwd is, hoog op de poten, lang lichaam en slank van postuur. Als we hem naast Hunter zien die aanzienlijk jonger is moeten we er altijd een beetje om lachen. Hunter is een bulldozer als je hem vergelijkt met Loslappie. Eros is een mannetje die enorm aanhankelijk is, als kitten kon hij zichzelf al helemaal laten gaan tijdens het knuffelen en dat is hij nooit verleerd. Languit op zijn rug kan hij uren bij me liggen om even zichzelf te laten horen als ik stop met het kriebelen over zijn buik. 

Loslappie, mijn hartendiefje die qua karakter het aller liefste zelfs nog weet te overtreffen. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten