maandag 15 december 2014

Savage Hunter


Sommige momenten leg je gemakkelijker vast via een foto die je met de mobiele telefoon maakt, tenslotte heb je een mobiel altijd wel bij de hand. Deze foto's van gisterenavond zijn daar een goed voorbeeld van. Mijn knuffelbeer die lekker bij me aan het knuffelen was. Iets wat hij meerdere keren per dag doet en dan vooral 's avonds als ik op de bank lekker languit tv aan het kijken ben. Aan de manier waarop hij met zijn grote stappers aan komt wandelen, met zijn enorme lange staart hoog in de lucht zie ik al wat zijn plan is.. Hij springt dan al knorrend op schoot, nestelt zich onder mijn kin en dan kan de knuffelsessie beginnen. Dit ritueel doet hij vaak ook 's nachts, dan lig ik te slapen, komt hij naar boven gerend, springt op me en hard knorrend wrijft hij dan zijn kop tegen mijn wang aan in de hoop dat ik wakker wordt en met hem mee begin te kroelen. Zijn grote poten gebruikt hij dan om melkende bewegingen te maken, zijn uiting van volledige tevredenheid. 

De band tussen Hunter en mij is enorm groot, mijn lieve grote knuffelbeer, mijn cream dream! Wat hou ik toch van deze lieverd!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten