woensdag 24 december 2014

Nog 2 weken


Over precies twee weken is de grote dag, dan gaan we toch echt de reis naar Hamburg maken om onze twee liefjes op te gaan halen. Het begint nu wel heel erg te kriebelen, elke dag dat het dichterbij komt een beetje meer en meer. We zijn er in ieder geval helemaal klaar voor, hebben alles in huis en hebben een mooie bench gekocht van stof die groot genoeg is om samen in te vertoeven en waar ook nog een kattenbak in past. Ik ben echt zo enorm benieuwd, vooral ook naar hoe ze het gaan vinden en hoe de anderen in Casa di Coontastic hun nieuwe vriendjes gaan vinden. Het is ook de eerste keer dat we zo een verre reis gaan maken met kittens en we willen de reis voor hun dan ook zo fijn mogelijk laten verlopen en met alle mogelijke dingen rekening houden. Wat ik ook erg leuk vind is dat we heel wat familie van onze wondertjes gaan zien, ook van de generaties  die verder in de stamboom voorkomen, deze wonen ook nog binnen de cattery en uiteraard neem ik mijn camera mee!

We strepen de dagen weg en het komt steeds een stukje dichterbij!

*ik heb er zin in, laat 2015 maar van start gaan*

Geen opmerkingen:

Een reactie posten