maandag 15 juni 2015

Camila dag 2

 
Voordat Louis vanochtend naar zijn werk ging had hij Camila even in de tuin gezet, daar heeft ze geplast en gepoept en toen heeft hij haar weer in de bench terug gezet. Vannacht was Camila al wat aan het piepen in de bench en ze knaagde aan het ritsje van de luikjes. Ik was om 08:00 uit bed en sta in de badkamer mijn dingetjes te doen en zie ik ineens boven Camila voorbij wandelen?? Ik wrijf eens goed in mijn ogen om te zien of ik het nu wel goed had gezien... Loop ik naar de slaapkamer zie ik daar Camila prinsessen heerlijk in de mand liggen alsof het de normaalste zaak van de wereld is (wat het normaal natuurlijk ook is). Ik til haar naar beneden waar ze vervolgens vrolijk door de kamer loopt alsof er nooit iets met haar gebeurd is... Ik kijk naar de bench en zie daar een gat in één van de luikjes zitten... Heeft mevrouwtje dus een gat erin gebeten, er door naar buiten gegaan en waarschijnlijk in 1 rechte lijn de trap op naar boven. Ook al gaat het nu ineens beter met haar, lopen is nog helemaal niet de bedoeling, laat staan de trap op naar boven! Dus nu even de hocker tegen het gat aan geschoven en als Louis vanavond thuis is halen we de ijzeren bench naar beneden zodat ze in ieder geval niet meer kan ontspannen! Wat een lekker meissie is het toch ook met haar ontspanningspoging!
 
Morgenochtend om 10:45 kan Camila al terecht bij dokter Aharon van kreupeldier, spannend.. En ik hoop dat deze behandeling bij haar goed zal aanslaan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten