zondag 14 juni 2015

Camila dag 1

 
Gisteren ging het alleen maar slechter met Camila, ze had alle tekenen van een beginnende verlamming, kon bijna niet meer op haar achterpoten staan en als ze een stap zette in de tuin om te gaan plassen klapte haar pootje ook naar binnen zodat ze als het ware op de bovenkant van haar tenen liep.. Vreselijk om mijn meisje zo te zien en ik heb dan ook heel wat tranen weg moeten pinken. Ze mag absoluut niet buiten de bench en moet echt verplichte rust houden, maar hoe maak je een diertje duidelijk dat het voor haar gezondheid nu beter is om in een bench te moeten zitten? Gelukkig doet ze het geweldig goed in de bench, ze is heel rustig en protesteert niet, dat maakt het een heel stuk makkelijker. Gisterenavond hebben we de grote rode stoel tegen de bank aan geschoven, zo kon ze toch op een veilige manier even bij ons liggen zonder het risico dat ze ineens er af zou springen/vallen en zo kon ze toch heel de avond genieten van de aanrakingen. Vannacht heeft ze het heel goed gedaan in de bench en is ze heel rustig geweest, tegen 05:00 in de tuin een plasje gedaan en om 09:00  weer een plasje in de tuin en ook gepoept. We zijn nu even positief gestemd omdat we een kleine verbetering zien en ze gelukkig niet erger verlamd is momenteel, ze is dus niet verslechterd vannacht en we zien een kleine verbetering in haar stabiliteit. We duimen heel hard dat dit zo voort zet.
 
Morgenochtend bel ik naar kreupeldier om zo snel mogelijk een afspraak voor haar te maken bij dokter Aharon (Orthomanipulatie). Ik hoop dat ze hier snel terecht kan zodat er gekeken kan worden of er wervels in haar rug niet goed zitten en of deze goed gezet kunnen worden. Ik heb erg veel positieve verhalen gelezen en gehoord over deze manier van behandelen bij honden met een hernia en ik hoop dat het voor mijn meisje net zo positief zal werken.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten