woensdag 24 juni 2015

Born To Love Mr. Dreamy

 
Oops! I did it again...
 
We hadden het redelijk op een rijtje.. In Augustus ons mannetje Pablo ophalen en dan volgend jaar ons laatste maine coon kitten van de fokster in Duitsland.
 
Maar als ik de kittenfoto's zag was het dit cream mannetje die net als Pablo elke keer mijn aandacht trok. En wat doe je dan? Inderdaad.. Je trekt de stoute schoenen aan.. Dus de fokster een berichtje gestuurd.. Ze had wel aanvragen voor hem binnen maar als wij hem samen met Pablo zouden willen laten verhuizen zou ze dat geweldig vinden.. En toen was de knoop al snel doorgehakt! We weten inmiddels uit ervaring hoe leuk en positief het is als twee kittens samen verhuizen, we hebben dit met Hunter en Mystic ervaren en ook met Siddhi en Bojangles. Ook scheelt het ons nu nog een lange reis volgend jaar (al doe ik dat met liefde) en groeien de kitten samen op en hebben ze steun aan elkaar als ze hier komen.
 
9 Augustus gaan we dus de twee broertjes ophalen en komen ze de Coontastic Family definitief compleet maken.
 
Net als Pablo heb ik hem de woorden Born To Love voor zijn naam gegeven en omdat hij op sommige foto's zo heerlijk dromerig kon kijken was zijn naam Mr. Dreamy ook snel bedacht.
 
Ik stel jullie dus voor aan:
 
Born To Love Mr. Dreamy
 
Cream Silver Tabby White
 
1 week
 
 
 2 weken
 


 
3 weken


 
4 weken


 
5 weken



 
6 weken



 
7 weken




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten