woensdag 18 maart 2015

Siddhi en zijn castratie


Gisteren om 09:15 mijn mannetje naar de dierenarts gebracht voor zijn castratie. Altijd weer rot zulke momenten en ik was dan ook blij dat ze me om 12:30 belde dat hij weer lekker naar huis mocht. Kreeg nog de complimenten dat hij zo lief was waarop de dierenarts nog zei dat al mijn katten dat zijn en je heel goed kunt zien dat er qua aandacht erg veel met ze word gedaan. Vond ik toch wel een groot complimenten en met glimmende wangen van trots wandelde ik dan ook met Siddhi naar buiten. Eenmaal thuis wandelde hij meteen de reisbench uit en uiteraard was iedereen er als de kippen bij, was zo mooi om te zien hoe de hele roedel zich om Siddhi verzamelde, snuffelen en oppoetsen, ze waren zichtbaar blij en nieuwsgierig. Even later stond Siddhi zijn brokjes al te eten en te drinken waarna we even lekker op bed zijn gaan liggen. Ik ben heel blij dat alles goed is gegaan en mijn mannetje nog helemaal zijn eigen lieve ik is. 

En nu kunnen we de laatste vijf dagen gaan aftellen naar de komst van onze knapperd Thunder, ik ben zo enorm benieuwd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten