woensdag 25 maart 2015

Magic Thunder 2 dagen thuis


Ons mannetje is nu 2 dagen hier en wat doet hij het toch geweldig goed! Hij trekt al heel fijn met de anderen op, de honden vind hij leuk en we horen hem zelfs als hij slaapt nog tevreden prrrt prrrt'en. Enorm vrolijk, open en speels ventje die me nu ook al achterna loopt als een jong eendje achter zijn moeder. Ik zie veel gelijkenissen in zijn karakter met Bojangles, iets waar ik al op hoopte maar wat nu ook nog eens echt zo blijkt te zijn. Hij gaat lekker op de kattenbak, weet de belangrijkste dingen in huis al goed te vinden, eet alles wat we hem voorzetten, zelfs het verse vlees gaat er goed in. Hij trekt al heel veel met Siddhi en Bojangles op en het is zo genieten om ze dan zo met elkaar te zien spelen. Vanochtend kwam hij op bed me wakker maken en kroop kroelend tegen me aan, als hij me ziet of ik praat tegen hem dan kromt zijn ruggetje, gaat zijn staart hoog in de lucht en begint zijn motortje te ronken. Net als Bojangles geeft hij me kopstootjes en hapt hij liefdevol in mijn neus. Zonder problemen kan ik hem oppakken en met me meedragen, hij vind het allemaal prima. Ik heb op mijn Facebook ook een paar hele leuke filmpjes staan, maar het lukt me niet om ze hier op de blog te plaatsen, dus de lezers hier zullen het met de foto's moeten doen, maar ach, ook dat is helemaal geen straf denk ik. 
























Geen opmerkingen:

Een reactie posten