woensdag 21 januari 2015

Perfectie


Voor velen is geen enkele maine coon perfect, de staart kan langer, het lichaam is te lang, de oren te kort, de muzzle niet rond genoeg, de dip te zwak en zo kunnen we eindeloos doorgaan. Voor mij zijn al mijn coontjes geweldig mooi en voor mij zijn ze allemaal even speciaal. 

Toch heeft Siddhi voor mij de perfectie! Goed lettende op wat ik mooi vind en wat ik altijd nog eens graag wilde heb ik zorgvuldig ons laatste coontjes uitgezocht en spijt heb ik er geen seconden van gehad. Elke keer als ik naar Siddhi kijk ben ik tot over mijn oren verliefd. Zijn looks hebben dat wat ik altijd graag wilde en dan heeft hij ook nog eens de perfecte kleur en het beste karakter wat er valt te bedenken. 

Ik ben enorm benieuwd hoe deze lieverd gaat uitgroeien maar ik weet één ding zeker, voor mij is hij perfect. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten