woensdag 14 januari 2015

Een week geleden


De twee liefjes zijn hier vandaag een week! En wat doen ze het toch super goed, ben heel trots op hun, onze andere coontjes en de honden. Ze zijn al helemaal geaccepteerd in de groep en zijn de vriendjes van alles en iedereen. Ze zijn vrolijk, lekker speels, groeien goed, zijn dol op de andere katten en honden, alle twee gek op knuffelen en zijn dus heel veel op schoot te vinden. We kunnen niet anders zeggen dan dat het twee heerlijke sociale ventjes zijn. Qua looks vind ik ze schitterend, hoe meer ik naar ze kijk hoe verliefder ik word! Qua looks en kleuren zijn ze helemaal wat ik zo graag wilde, nog mooier zelfs, Bojangles is heel mooi licht van kleur door zijn smoke, het zijn echt twee dromen die zijn uitgekomen!

Ik ben een zeer tevreden en gelukkige mama!

Ik ken de vooroordelen van kittens halen bij fokkers op verre afstand, fokkers waar je qua afstand niet zo snel wekelijks op knuffel bezoek kunt gaan bijvoorbeeld. Maar onze fokker heeft ons nooit een woord teveel gezegd over onze mannetjes. Ze zijn nog mooier en nog leuker en liever dan dat ze ons in updates liet weten. Ook is ze erg begaan met haar kittens, stuurt ze regelmatig een berichtje met hoe het gaat, iets wat we erg waarderen. We kunnen merken dat de fokker veel liefde en zorgen heeft gestoken in onze mannetjes en qua sociaal zijn en hun enorme hoge knuffelgehalte plukken we daar nu de vruchten van.

We hebben er geen seconden spijt van en zouden het zo weer doen!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten