donderdag 8 oktober 2015

Hieper de piep Hoeraaaa! Nantastic is jarig!


Vandaag ben ik 37 jaar geworden en ik moet bekennen nu de 40 steeds dichterbij komt begin ik me toch wel oud te voelen! Wat vliegen de jaren toch voorbij, ik weet nog dat ik blij mijn 18de verjaardag vierde en mijn rijbewijs haalde en het lijkt nog zo kort geleden. 
 

 


De laatste jaren vier ik mijn verjaardag niet meer zo grootst, straks komen mijn paps en mams gezellig op bezoek, eten we lekker taart en hapjes en morgen gezellig met the love of my life naar mijn favorietje Japans restaurant en smullen van sushi. 
 
Ik kreeg twee hele mooie grote kaarten, eentje van mijn liefje en eentje van mijn dierenkindjes! En ik heb een mooie batterypack van Canon gekregen voor mijn camera, gezien de vele foto's die ik maak is dat zeker geen overbodige luxe en ben er heel erg blij mee! Ook heb ik een externe flitser van Canon gekregen, ook daar geweldig blij mee. 
 
Maar bovenal vind ik dat ik elke dag al de mooiste cadeautjes heb, dat is namelijk de liefde van mijn kindjes, elke dag die lach die ze me geven en samen met hun en the love of my life is elke dag een feestje!
 




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten