donderdag 1 oktober 2015

Hieper de piep Hoeraaa! Mr. Bojangles 1 jaar


Mijn aller liefste en speciaalste BoBoJangelie is vandaag 1 jaar geworden!
Toen ik voor het eerst zijn foto zag was ik meteen verliefd.. Ik zag gewoon aan hem dat hij heel speciaal zou zijn en dat bleek te kloppen. Al mijn diertjes zijn me even lief, maar Bojangles is voor mij enorm speciaal, hij is mijn grote liefde en de band die ik met hem heb is niet in woorden te omschrijven! Dat hij samen met mij nog meer heel veel verjaardagen mag gaan vieren en op naar een nieuw jaar waarin hij me elke dag weer zal laten stralen.
 
 

2 opmerkingen:

  1. Gelukkige verjaardag voor Bojangles!
    Dat er nog vele jaartjes mogen volgen en jullie samen nog lang kunnen genieten van elkaar.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dank je wel Olaf voor de lieve woorden en een knuffel van de enige echte Mr. Bojangles ;-)

    BeantwoordenVerwijderen