vrijdag 6 februari 2015

Siddhi en Bojangles een maand in Casa di Coontastic


Morgen is niet alleen de eerste verjaardag van Hunter en Mystic maar ook zijn dan de twee broertjes hier precies een maand. 7 Januari begon onze lange reis naar Hamburg (Duitsland) om onze twee kindjes op te gaan halen. Een maand geleden alweer, de reis lijkt nog zo kort geleden maar daarnaast lijkt het al alsof de twee lieverds hier al veel langer zijn. Onze reis naar Duitsland verliep erg soepel, we hadden broodjes en drinken mee voor onderweg en hebben geregeld even een tussenstop gemaakt voor een plas-pauze. Geen vertraging en konden op een lekker tempo doorrijden. Eenmaal in Hamburg aangekomen waren daar toch wel de kriebels, het is toch een heel spannend en bijzonder moment, nu helemaal, want het was tevens de eerste keer dat we onze kindjes zouden zien in het echt. We werden erg vriendelijk ontvangen door de fokster, een bakje koffie en een gesprekje al merkte ik wel dat Engels schrijven toch wat gemakkelijker is dan dat je in het echt in het Engels een gesprek aangaat, maar we begrepen elkaar en dat is het belangrijkste! 

Toen ik mijn twee liefjes voor het eerst in het echt zag, ze aanraakte en hun in de ogen keek dacht ik "wouw, ze zijn nog mooier dan op de foto"! En wat was het geweldig om familie van onze mannetjes te zien en te knuffelen, ik keek er werkelijk mijn ogen uit en had er wel uren misschien wel dagen kunnen blijven zitten. Maar we moesten onze reis vervolgen, dit keer met de twee kleintjes erbij! Ook de terug weg verliep super vlot, ik was achterin gaan zitten bij de twee mannetjes, ze reageerde super op mijn stem en wilde alleen maar knuffelen, knuffelen en nog eens knuffelen! Dus heb ik de reisbench open gedaan en zo kwamen ze lekker op mijn schoot liggen en hebben ze de reis naar Nederland zo doorgebracht. 


En toen waren we thuis! Toch wel even erg spannend voor de twee mannetjes, vreemde katten, geuren en ook nog eens 4 honden die enthousiast zijn je te zien. Maar wat deden ze het geweldig goed, Bojangles ging meteen spelen en voelde zich al helemaal thuis en Siddhi bekeek het allemaal even vanaf veilige hoogte om vervolgens lekker bij me op schoot te komen liggen. 

De katers waren meteen al vriendjes met de twee kleintjes, Jumaana en Aruba vonden het nog niet zoveel en trokken zich boven terug. Mystic keek de welbekende kat uit de boom en had nog niet echt de behoefte meteen vriendjes te worden. Op de tweede dag was Aruba helemaal om en sinds dien bemoederd ze de twee kleintjes alsof het haar eigen kindjes zijn en dit doet ze tot de dag van vandaag nog steeds. Jumaana deed op de tweede dag ook weer haar dingetje zoals ze altijd heeft gedaan maar de kittens moesten nog niet te druk op haar af komen, dan begon ze te blazen. Mystic was op dag drie helemaal gewend en speelde met de kleintjes en ook mochten ze bij haar liggen voor een dutje. Jumaana blies al snel ook niet meer en accepteerde de mannetjes al is en blijft ze een echte Princess natuurlijk en het hart van een Princess moet je veroveren. 

Het zijn twee heerlijke mannetjes, niet verschrokken, lekker dapper, enorm sociaal met een erg zacht karakter en gek op knuffelen. Alle twee weer verschillende looks, veel herkenbare dingen in karakter maar toch ook weer alle twee hun unieke karaktertrekjes. 

Een maand zijn ze hier alweer.. En het is nog steeds elke dag, elke minuut en elke seconden enorm genieten! 

*Eerste Week*


*Tweede Week*


*Derde Week*


*Vierde Week*



Geen opmerkingen:

Een reactie posten