zondag 7 februari 2016

Hieper de Piep Hoeraaa! Hunter en Mystic 2 jaar


7 Februari 2014, ik weet het nog alsof het de dag van gisteren was, de mooie dag dat Hunter en Mystic werden geboren. Broer en Zus die voor altijd samen zouden blijven. De eerste weken aftellen naar het knuffelbezoekje leken eindeloos te duren, toen ze 5 weekjes waren was het eindelijk zover en kon ik ze voor het eerst in het echt vasthouden. Zulke herinneringen zijn er om nooit meer te vergeten. Nu zijn de twee lieverds alweer 2 jaar, wat is de tijd toch voorbij gevlogen! Alle twee een geweldig lief karakter, aanhankelijk en rustig van aard, vriendjes van de hondjes en andere coontjes hier in huis. Ik hoop dat ik nog heel veel jaren van hun mag gaan genieten want ik zou deze twee wondertjes voor geen Goud willen en kunnen missen. 

Gefeliciteerd knapste en liefste broer en zus met jullie tweede verjaardag!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten