maandag 2 november 2015

Hieper de Piep Hoeraaa! Sammy 5 jaar!


Mijn aller liefste en bijzonderste Manneman viert vandaag zijn 5de verjaardag! Mijn shadow, want hij zal nooit van mijn zijde wijken, waar ik ben daar is deze lieverd ook.. Het vriendje van alles en iedereen en altijd vrolijk. Op een hele bijzondere manier is deze schat in mijn leven gekomen in een periode waar ik het erg zwaar had vanwege het overlijden van mijn Ziva. Sammy was mijn grote steun en troost en sinds die dag zijn we altijd samen.. Inmiddels is de familie gegroeid en heeft hij er veel vriendjes bij gekregen, ook is the love of my life in mijn leven gekomen, maar Sammy vond het allemaal goed en accepteerde iedereen met veel vreugde en liefde vanaf de eerste minuut. 
Dat deze lieverd nog maar heel veel mooie jaren bij me mag zijn en dat we nog maar erg veel mooie herinneringen zullen gaan maken naast alle mooie die we de laatste 4 jaar al hebben gemaakt.  








Geen opmerkingen:

Een reactie posten